ќдразу дв≥
Ђз≥ркиї украњнського шоу-б≥знесу минулих вих≥дних гостювали у –≥вному.
узьма —кр¤б≥н у пТ¤тницю в≥дкривав один з музичних магазин≥в на ринку
Ђјндр≥њвськийї, разом презентуючи трибТют гурту Ђ„ерез чуж≥ окул¤риї, а
ввечер≥ поњхав у ЂЋагунуї. ј у клуб≥ Ђ√аванаї суботн≥м вечором гостювали
музиканти гурту Ђƒруга р≥каї, г≥тарист —ерг≥й Ѕ≥л≥ченко та сол≥ст
¬алер≥й ’арчишин. Ћ≥дер попул¤рного гурту прот¤гом вечора роздавав
автографи, фотографувавс¤ з ус≥ма бажаючими й, зв≥сно, засп≥вав,
щоправда, всього лише пТ¤ть п≥сень. ј пот≥м по¤снив, чому.
я сьогодн≥ прињхав не ¤к ¬алер≥й ’арчишин з сольною програмою, просто
мене вперше запросили ¤к гост¤ клубу. я погодивс¤, тим б≥льше, що був
недалеко зв≥дси, у р≥дному ∆итомир≥. ’оча у нас у гурт≥ демократ≥¤,
кожен маЇ право робити, що хоче, зв≥сно, в рамках встановлених групою
правил. ¬≥ктор —куратовський зн≥маЇ в≥деокл≥пи, Ўура √ера пише музику та
аранжуванн¤ дл¤ ≥нших виконавц≥в. якщо людина хоче реал≥зуватис¤ ≥ у нењ
це виходить, причому не в час основноњ роботи групи, ¤ це т≥льки в≥таю.
ѕо-перше, це додатковий зароб≥ток, а по-друге, це додаткова реал≥зац≥¤ Ч
може, у колектив≥ њм чогось не вистачаЇ. я вважаю, ¤кщо заборон¤ти це
робити Ч гурт розвалитьс¤. “аких приклад≥в безл≥ч. ћожна згадати
будь-¤ку групу, ≥ ¤ скажу, що вона через так≥ проблеми зм≥нила один-два
склади. я такого не хочу. ÷е гурт не ≥мен≥ ¬алер≥¤ ’арчишина, а група
Ђƒруга р≥каї, де кожен займаЇ своЇ м≥сце ≥ кожен робить те, що може.
ј ¤кщо под≥бна ситуац≥¤ виникне Ч Ђƒруга р≥каї
зможе ≥снувати ≥ншим складом?
я нав≥ть боюс¤ про це думати. “ому ч≥ткоњ в≥дпов≥д≥ у мене немаЇ. я
думаю, справжн¤ Ђƒруга р≥каї може ≥снувати т≥льки у нин≥шньому вигл¤д≥,
або принаймн≥ щоб залишивс¤ њњ к≥ст¤к, люди, ¤к≥ њњ створювали Ч ¤,
г≥тарист ¬≥ктор —куратовський ≥ басист ќлександр Ѕарановський. ’оча без
нашого барабанщика нам було б важко. ≤ без Ўури тежЕ ¬≥н ув≥йшов у
колектив, ¤к н≥ж у масло, без нього наш звук був значно б≥дн≥шим.
ј чим гурт зараз живе Ч б≥льше корпоративними
веч≥рками чи сольними великими виступами?
”крањнський шоу-б≥знес в≥дчуваЇ значну проблему з великими концертними
майданчиками. ѕриЇмно виступати не дл¤ того, щоб розважати людей у
пром≥жках м≥ж тим, коли вони њд¤ть ≥ випивають. ѕод≥бних концерт≥в, на
жаль, багато, але, з ≥ншого боку Ч це основний прибуток музиканта. ј
грош≥ потр≥бн≥ дл¤ розкрутки альбом≥в, запису диск≥в, зйомки кл≥п≥в ≥
так дал≥. Ђ орпоративокї у нас багато, а ¤кщо ¤кась велика сцена Ч то це
на честь або всеукрањнського, або м≥ського св¤та. ƒл¤ гл¤дача все
безплатно, а це т≥льки на шкоду шоу-б≥знесу. « одного боку Ч це
можлив≥сть виступити перед широкою аудитор≥Їю, теж заробити, але публ≥ку
це розслабл¤Ї Ч вона вже не захоче платити грош≥ за концерт, ¤кщо
музиканта можна побачити безплатно.
√урту Ђƒруга р≥каї свого часу, мабуть, пощастило
грати на Ђроз≥гр≥в≥ї л≥дера легендарних ЂDepech Modeї ƒейва √ехена.
¬раженн¤ памТ¤таЇш?
ƒл¤ нас це не був Ђроз≥гр≥вї. «в≥сно, завданн¤ було Ђроз≥гр≥тиї
публ≥ку перед виконавцем. јле дл¤ нас це була своЇр≥дна сходинка до
усп≥ху. ≤ нав≥ть не сходинка, а точка, д≥йшовши до ¤коњ, ми позбулис¤
¤когось юнацького фанатизму. √ехен ви¤вивс¤ звичайною людиною, може так
само сфальшивити на виступ≥. я в≥дчув ¤кийсь спок≥й ≥ натхненн¤, коли
посп≥лкувавс¤ з ним п≥сл¤ концерту Ч зрозум≥в, що музика Ч це
≥нтернац≥ональний продукт, ≥ люди, ¤к≥ њњ робл¤ть, багато в чому схож≥.
Ќе пафосний, не нахабний, в≥н не виб≥гав на сцену, коли ми переграли
пТ¤ть хвилин, а з задоволенн¤м слухав нас за лаштунками. ј ось техн≥ки
працюють за годинником Ч роз≥гр≥в завершивс¤, значить треба йти виймати
шнурки, в≥дключати ≥нструменти. оли звукорежисер ƒейва почув, що ми
звучимо н≥бито непогано, в≥н одразу прибрав звук Ч так добре перед
з≥ркою звучати не можна. |